شارژ ایرانسل
نوشته شده توسط : م

دریافت شارژ ایرانسل

 

 

گسترش دهید…
این برنامه قادر WeatherPro به پیش بینی وضعیت آب و هوا در ۷ شارژ ایرانسل روز آینده است، این ویژگی برنامه سبب شده است که بیش از ۲ میلیون کاربر در جهان داشته باشد. برنامه با کمک گیری از ماهواره های هواشناسی توانایی ارائه تصاویر تعاملی و متحرک را دارد. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار در کوتاه ترین زمان ممکن از آب و هوای فعلی محل زندگی خود مطلع شوید، فقط کافی است این نرم افزار WeatherPro را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.ر خبرهای قبل خواندید که پرچم دار بعدی سونی یعنی i1 Honami در کنار سخت افزار وسوسه کننده خود از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی بهره میبرد. اما تا کنون مدرکی برای اثبات دوربین ۲۰ مگاپیکسلی آن وجود نداشت تا اینکه امروز تصویری از محیط دوربین Honami منتشر شد که تایید کننده خبرهای قبلی و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی است.
مروز قصد معرفی نسخه نهایی محبوب ترین پخش کننده ی فایل های تصویری به نام KMPlayer 3.7.0.106 Final را داریم. بدون شک بسیاری از کاربران رایانه در دنیا از این نرم افزار برای پخش فایل های ویدئویی و صوتی استقاده می کنند. دلایل متعددی سبب محبوبیت این پخش کننده شده اند، برخی از آن ها عبار اند از: پشتیبانی از فرمت های رایج (VCD, DVD, AVI, MKV, OGG THEORA, OGM, شارژ ایرانسل 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, REALMEDIA, AND QUICKTIME)، امکان استفاده از آن به عنوان پخش کننده ی کارت تی وی، توانایی پخش زیرنویس فیلم (چه زیرنویس داخل فیلم و چه زیرنویس همراه) باشد و خیلی امکانات دیگر که این پلیر دارا است.
این عکس رسمی(تصویر اول) توسط سونی شارژ ایرانسل ساخته شده است ولی بچه های Digi-Wo این عکس را با بزرگنمایی کردن و بدون برهم زدن کیفیت واقعی عکس(تصویر دوم)،توانسته اند که دکمه پاور و یا همان قفل گوشی را به ما نشان دهند…
این اسمارت فون همچنین با یک پردازنده چهار هسته ای قدرتمند S800 با کلاک شارژ ایرانسل 2.2 گیگاهرتز و حافظه رم 2 گیگابایت را دارا میباشد…
نسبت تصویر ثبت شده در حالت شارژ ایرانسل ۲۰ مگاپیکسل ۴:۳ خواهد بود و در حالت ۸ مگاپیکسل دو نسبت ۴:۳ و ۱۶:۹ قابل انتخاب هستند.
گوشی دارای یک حافظه ۱۶ گیگابایتی است تا تمام شارژ ایرانسل عکس هایی که توسط این دوربین فوق العاده گرفته می شود را در خود جای دهد.باتری این گوشی نیز یک باتری ۳۰۰۰ میلی امپری خواهد بود.
گوشی هونامی دارای گواهی ips5 است که در مقابل گرد و غبار و اب مقاوم است.ضخامت این گوشی ۸٫۳ میلی متر است و شارژ ایرانسل همچنین سیستم عامل ان اندروید ۴٫۲ است.
اینبار خبری جدید درباره ی هونامی شارژ ایرانسل و رنگی جدید و تایید دوباره تاریخ معرفی رسمی آن برایتان آورده ایم…
همچنین از راه های اتصال آن میتوان Bluetooth 4.0,NFC و Wi-Fi و راه های ارتباطی GSM,UMTS و LTE را شارژ ایرانسل نام برد…
همانطور که از سونی برمی آید،انتظار میرود این گوشی نیز شارژ ایرانسل با گواهینامه IP57 باشد که نشانگر ضد گرد و غبار و آب بودن این اسمارت فون و ماندن آن در عمق 1 متری به مدت 30 دقیقه میباشد…
همچنین این عکس به ما این را نشان میدهد که ضخامت هونامی نسبت به Z بیشتر شده است و این هم مورد تعجب انگیزی نیست،چرا که با تصاویر درز شده قبلی،یک ایده بوده و به زبانی ساده تر تکراری است…سونی اکسپریا هونامی با توجه به شایعات دارای شارژ ایرانسل یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت Full HD و تکنولوژی Triluminos و موتور X-Reality میباشد…
دوربین آن نیز 20.7 مگاپیکسلی با لنز جدید سونی یعنی G-Lens و پردازشگر تصویر BIONZ شارژ ایرانسل همراه خواهد بود…
پیش بینی میشه که این گوشی شارژ ایرانسل توسط سونی در نمایشگاه IFA در برلین معرفی بشود.
این برنامه ElectroDroid Pro با استفاده از طراحی زیبا و حرفه ای خود به شما در انجام شارژ ایرانسل محاسبات دشوار الکترونیکی یاری می دهد. این نرم افزار کاربردی اندروید همچنین دارای ویژگی های بسیاری است که به شما در ساده سازی مدارهای پیچیده یاری می رساند.
این گوشی سونی دارای صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ یعنی فول اچ دی خواهدبود و دارای سی پی یو چهار هسته ای snapdragon 800 با فرکانس شارژ ایرانسل ۲٫۲ گیگاهرتز همراه با ۲ گیگابایت رم خواهد بود.
این دو عکس که به تازگی به بیرون درز کرده است،چیزی در رابطه با مشخصات این شارژ ایرانسل کمرافون را به ما نشان نمیدهد…
i108310_gsmarena001.jpg شارژ ایرانسل
این گوشی همچنین با توجه به عکس بالا،در رویداد تاریخ 4 سپتامبر در برلین معرفی خواهد شد. شارژ ایرانسل
اما بخش جالب تر این گوشی دوربین ان است که دارای یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی exmor RS به همراه لنز های سری G سونی و شارژ ایرانسل همچنین پردازشگر تصویر BIONZ است.دوربین جلوی ان نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است.





:: برچسب‌ها: شارژ مستقیم ایرانسل, شارژ اتوماتیک ایرانسل , خرید شارژ مستقیم ایرانسل , خرید شارژ اتوماتیک, ایرانسل یک دو سه, ایرانسل123 irancell123 , irancell 123 ,
:: بازدید از این مطلب : 1478
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: